Gratulace a pár poznámek
Za prvé, tak jako diskutéři přede mnou, přidávám gratulaci k nevšednímu autu. :yes: Recenze je pěkně napsaná, žádné grafomanské orgie ale člověk se dozví, co potřebuje vědět. Je fakt, že s Cuprou už zkušenost mám, tak přidám i pár poznámek k textu.
1. Vzhled - Leon se mi líbí, má šmrnc a je pravda, že Cupra není nijak dramaticky odlišena od třeba FR. Dojem samozřejmě dělaj full-LED světla a 19" kola. Nabídka barev je ovšem dost slabá, takže bych nejspíš skončil taky u téhle červené.
2. Interiér - tady podle mě má GTI znatelně navrch, ale v žádném případě mě vnitřek Cupry neuráží, jen na mě působil dost ponuře. Řešením opravdu může být volba chromu místo černě lakovaných plastů, která tomu dá žádoucí kontrast.
3. Vnitřní prostor - parádní disciplína Leonu. Vepředu bez výhrad a vzadu na potlesk. Při téhle velikosti auta je to výborný výsledek.
4. Podvozek - DCC dělá divy a zvládá ukrotit ta obrovská kola i na špatném povrchu. Za mě znovu bez výhrad. Kdo má snížené vnímání, doporučuju vyzkoušet Fiestu ST, ať pozná, jak se dá přijít o zuby i na 17". >:D
5. Řazení - tady jsem bohužel měl velké výhrady k manuálu předváděcího auta. Řazení drhlo, speciálně přechod mezi 1 a 2 ale i u otatních kvaltů a vyloženě brzdilo dynamickou jízdu. Možná chyba kusu, aspoň doufám. Ale těch stížností bylo víc, tak snad budeš mít štěstí...
6.Motor - jedno z hlavních lákadel Cupry. 280 koní za takovou cenu ? Super. O spotřebě tedy nevím nic, ale tahoun to je jak se patří. I když všechno taky nevyřeší, jak jsem se přesvědčil při až příliš odvážném předjížděcím manévru. Ale to nelze vytýkat motoru, nýbrž mojí hlavě. ;-)
7. Hlučnost - základní hlučnost pochází od kol, to je jasné. A ta mi (aspoň při té předváděčce) nevadila. Horší už to bylo se "sportovním" zvukem motoru. Bohužel to reprákové představení bylo pro mě až příliš umělé a po chvíli vyloženě rušivé, což mi zabraňovalo používat režim Cupra na delší než nezbytnou dobu. O tom, že je to opravdu problém, svědčí i fakt, že na stejně "vyladěnou" Octavii RS už existujou návody, jak ponechat ostřejší nastavení motoru a přitom "zvuk" ztlumit až do nuly.
Přeju ti, aby Cupra sloužila bez problémů a k tvojí spokojenosti. :yes: ;-)