Výběr takového auta je hodně individuální záležitost a tak se vcelku snadno může stát, že ve finále proti sobě stojej dva roztodivní kandidáti. Flakacka to měl velmi ujasněný a výběr z koncernu bych viděl podobně. ORS okamžitě ze hry - a racionálně brát Cupru 280. Nejlepší poměr cena/výkon, vzhled je fajn, jede to jak drak. Jenže, a tady se vracím k úvodu, přecejen to už není auto za 10 platů a to už si to pořádně promyslíš. A tak tedy v mém případě buď zvolím čistou srdcovku (modří už vědí),protože z toho auta jsem (navzdory všem testům) vylezl vysmátej jako z žádnýho jinýho - anebo respektuhodný etalon, jehož vzhled mi konvenuje ještě více, a co se týká vnímané kvality je na tom (můj názor) prostě lépe. Výkonostní rozdíl ve prospěch Cupry pak nejspíš oceníš na okruhu nebo dlouhých rovinkách, ale v 95% situací (a nemyslím tím jen bežný provoz) nehraje roli.
Přesto - Cupra je výborná volba a majiteli samozřejmě patří gratulace. Mám takové tušení, že recenzí Cupry (nebo aspoň majitelů) bude přibývat o dost více než v případě toho etalonu. A to je vlastně taky dobře. ;-)