< původní příspěvek < Re: Na prodej pěkný Megane R.S. 265, rok starý :-)
Pokud se na to koukám z tvého pohledu, kdy nebudeš honit časy na okruhu, tak bych asi taky spíše šel do GTI. Jednak to má nějakou kvalitu, image, je podle všeho hodně dobrý (to co mi chybělo u GGTI VI byl krouťák a samosvor a to už poladili, vč.zvuku, ikdyž prý řízení se lehce pokazilo), pro někoho může hrát roli že nemá špatnou spotřebu (proti MRS bude papkat tak o 1,5 až 2,0 litry méně) a to že to pojede o málo pomaleji než Cupra či MRS tě asi nebude trápit. Maximálně ty pokuty za rychlost budou o něco menší, nebo přijdeš o papíry o trochu později >:-[] >:-[] A pokud by ses na to koukal i s ekonomického hlediska, tak ikdyž je GTI nyní za vyšší cenu, pokles hodnoty auta bude mnohem pomalejší, než u Clia RS a Cupry ;-) Což je mimochodem výborný argument pro manželku, až jí budeš vysvětlovat, proč nyní NUTNĚ musíš zaplatit více, když si můžeš koupit o 100-150 levněji CRS >:D
Sice u GTI říkají, že funguje do té doby, pokud ho využíváš tak do 80-85% jeho schopností, pak už začne trochu ztrácet půdu pod nohama, ale málokdo dokáže ty auta ždímat v běžném provozu až na samostné hranici ;-)
Jako kdyby ses chtěl hodně pobavit, vyzkoušej tu GT86, pokud jsi nezkusil, možná budeš jeden z těch "šťastnějších", kteří si ji budou moci užívat na prázdnějších okreskách a držet ji pod krkem, to je pak s ní super zábava. Ale běda jak ti tam bude zavazet nějaké středně rychlé auto a nebudeš mít dostatek protoru na předjetí, pak ti začne připadat, že by toho výkonu přece jen mohlo být více :-)
Hele, a nebo si počkej na GTI 40 Edition za 2 roky, to bude určitě zajímavý kousek :-! Stejně tak si myslím, že za pár měsíců představí limitavanou edici Oktávky RS s vyšším výkonem a samosvorem, to by mohlo být pro tebe třeba také zajímavé!
Osobně doufám, že časem udělám z MRS okruhovou hračku a něco takového normálního na denní ježdění si pořídím, ale klidně to bude i nějaká Kokta 1,8T, BMW 228i, nebo doufám v Golf CC apod ;-)