w-l:
sam mam merak asi za tri stovky- ale Kc ;-) Nic profi, ale proste X-krat osvedceny manometr a vitez nejakeho testu. Dobry neznamena hned profi a drahy jak cert. 300 Kc mne prijdou fajn na to, ze si to muzu upravovat sam, kdy to potrebuju a nenechavat to na pneuservisu. Ale u druheho, rodinneho auta s tlakem nijak zvlast nelaboruju (krome delsich cest), tak je to proste jenom o tom, jakym zpusobem clovek jezdi.
Ad rozmer, sezona plastu apod.- budes se divit, ale stejny tlak se treba doporucuje konkretne na 205/55 R16, 225/45 R17 i na 225/40 R18, at uz jde o zimni, letni nebo celorocni gumy. Potom podle nalozeni auta a prave ZPUSOBU JIZDY fouknes vic nebo min. Zkus si schvalne ty 3-4 desetinky oproti doporucene hodnote na stitku tveho auta i na UHP upustit, poradne zahrej gumy a napis potom, jak to jelo. Ale jasne, nemuze jit o plaste napr. Continental s bocnici jak blato, abys je nevyzul uplne..
Ze nejsou 4 desetiny vubec nic jsem myslel obrazne a nasledne jsem to vysvetlil. Mam za to, ze to jde z textu pochopit. Kdyby to bylo uplne jedno, nekupoval bych si ani ten manometr a nakonec bych ani neztracel cas psanim o tlaku v pneu :-)