Jsou tam v Brně 3 delší rovinky, na kterých se to dá rozjet a je pak umění správně trefit brzdný bod a rychlost do zatáčky. Ale kolem stadionu je pěkná technická pasáž. A ikdyž se to zdá rovný a rychlý, i tady hodně záleží na správné stopě a správném brždění. Jak je dobře vidět, tak když jedeš se silnějším autem jako začátečník (já v MRS), tak i starší (ale poladěný) Civic Type R se dokáže držet za tebou (ikdyž ty zatáčky řezal podle mě až moc, nebylo to tak plynulé)
>:-[] >:-[] A třeba v esíčku za Švoncovkou, když správně prodáš zatáčku 11, aby jsi měl co nejrychlejší výjezd na rovinku za 12-tkou, tak se tam dá hodně získat (nebo ztratit)
:-) Viz. moje předjetí Accordu Type R na sestřihu, kdy on to najel špatně (ale měl tam auta), já dobře a získal jsem o dost vyšší rychlost.
[odkaz]Každopádně SK Ring chci taky letos zkusit, možná v rámci Carbonia Cupu v půlce května na volném tréninku. Díky za video, určitě nastuduji
:yes: