60.000km a využitá záruka
Chlape nevím, nevím. Ale chválit Hyundai za to, že po 60tis bylo nutné vyměnit náboje s ložiskami + kotouče s deskami, navíc na relativně slabé motorizaci se mi zdá jako hardcore 8-s :no:
Chápu, že jsi rád, žes to necáloval ze svého, bohužel kamaráda na Kii potkalo to samé při 80tis a servis se k tomu otočil zády - prý je to způsobeno hrubým používáním, navíc záruka se na tyto časti nevztahuje, takže si i kotouče pěkně platí sám...
Tady je pouze část opisu, který mu poslal servis:
Záruka se dále nevztahuje:
c) na všechny součásti karoserie, lak, skla, světla, díly interiéru, čalounění, včetně čidel zatížení sedadel a elektroinstalace
spojené se sedadly,
d) na veškerý spotřební materiál, jako například zapalovací i žhavící svíčky, klínové a ozubené řemeny a kladky (pohon
alternátoru, rozvodový řemen a vodící a napínací kladky), filtry (vzduchový, olejový, palivový, pylový), kapaliny (chladící
kapalina, brzdová kapalina, hydraulická kapalina, olej, palivo), všechny hadice, gumové a pryžové součásti,
e) na všechny součásti podléhající běžnému opotřebení jako například spojka (spojkové obložení, spojkové ložisko,
setrvačník), brzdy (brzdové obložení, brzdové kotouče a bubny), tlumiče pérování, vzduchové měchy, součásti
náprav,všechny součásti výfuku včetně katalyzátoru a lambda sondy, ventil recirkulace výfukových plynů, vstřikovače,
vyhřívané sklo, žárovky a xenonové výbojky, startovací jednotka xenonů...
Když to porovnám s tím, že jsem teď o víkendu přezouval Jettu, má najeto 96tis, brzdy absolutně bez vibrací, desky stále původní, navíc kotouče ve výborném stavu, počítám že budu za cca 25tis měnit pouze desky, tak je to minimálně na zamyšlení, z jakého bláta to H/K vyrábí...navíc ty ceny ND ;-\