ona má problém s vyvážením hlavně proto, že je to 4 díra a jestě jemné stoupání závitu 1,25. V těchto velkých velikostech už je uchycení pomocí 4 šroubů hodně na hraně a to uchycení je přetěžováno, no a pak to samozřejmě díky tomu přenáší do řízení i 5 g nevývažek, ze kterého si normální uchycení problém nedělají, protože to pochytá. S tím nemá problém jen C4, ale i C4 picasso, to je do 16" kol v pohodě, ale větší už mají problém taky. No a je to taky o tom, že jak se ta pneumatika usazuje na disku, tak se samozřejmě rozvažuje a pak je potřeba to dovážit. A to právě udělá ty vibrace a protože kolo už je usazený, tak je to na podruhý OK. Ale primární problém jsou ty 4 šrouby. Nicméně on si s tím Citroen neumí nějak poradit. Vím, že už u min. generace chtěli mít standartních 5 šroubů s normálním závitem, ale nebyly schopni vyřešit, proč se jim kroutí v takovém případě kotouče, takže se od toho upustilo a vrátili se ke 4 dírám. Na druhou stranu s tím měla problém i Toyota, ty byly hodně citlivý na vyvážení. Ale ti to pak vyřešili tím, že tam dali rovnou dosedací plošku a bylo to OK.
Ale kola mají designově krásný, fakt moc pěkný. Gumy marshal sice žádný zázrak nejsou, ale na dobrý poježdění to stačí...