neni treba se omlouvat sme lide a kdyz to napisu takhle tak sebavime jak nam huba narostla a tak i piši.na escortu se shodneme že at se člověk snažil sebe vice tak to byl porad escort a kdyz se jedna zavada vyskytla 2x za sebou tak nevim jak u vas ale mě to přestalo bavit a tak sem to pak bral sportovne a smiril sem se stim ze to nebude věc dlouheho trvaní,kazdopadně učel splnil a žena se na něm naucila jezdit čimž auto dostalo posledni rebik do rakve.ale zpět k 307.učelem mojí nelichotivé recenze je varovat budoucí zajemce o konkretní model což sem vystihl si myslím klady i zapory v recenzi.přece nebudu pokrytecky vychvalovat věc co si to nezaslouzi.pravda je že žena s 307 jezdila témeř nonstop a najezdila až 70 000tis bez servisu(ktery sem umyslně nedělal,měl sem skušenost z escorta do ktereho sem vrazil pres 40 tis a pak ho nasledně nechal za 9000kč bez papiru,a proto sem nechtěl zažít podobné sklamaní)pak se člověk o to huř vozidla zbavuje a rika si že když už tam vyměnil tolik věci tak že ho nemuze dat pryc ale to asi znate :-) mám rad kvalitní věci a spotřeba paliva je u mne až na druhem mistě. u me je rozhodujici se spolehlivost a trvanlivost jako celku takže mi je fuk jestli auto jezdi za 4,5nafty a neustale se neco rozbíjí nebo si radsi natankuji benzin jedu za 8 litru na 100km ale servis je jen vymena oleje a filtru...vzhledem k tomu že nejsem automechanik a moje skusenosti stačí na výměnu oleje a filtru a nebo na vymenu narazniku tak se musím ohlížet po autech z prelomu let od 90-2000rok vyroby.prace servisu je dnes opravdu draha a abych chodil tyden co tyden po garazmistrech tak takový hazarder nejsem