3. Používám někde já slovo výhradně? Reagoval jsem na to, co autor píše v testu, tzn. " auto má „mladistvý“ šmrnc (není pro „páprdy“)", já se jen ohradil, že právě ty páprdy nad 60 v tom vidím jezdit v drtivé většině případů. Další rozbory si tu píšeš především sám.
5. Jak můžeš získat ty sekundy do 140 km/h, auto které mělo menší odpor vzduchu při 140 jej má i při 90, takže opět bude stejně výonný hachback zrychlovat "rychleji".
6. Ano, vrdost se táhne napříč značkami v SUV, ix35 s 1,6 GDI je např. taky kostitřas. Otázkou však zůstává, jestli má smysl se pro image a vyšší posaz nechat natřásat na nerovnostech.
7. A co? Mě tyt o třídy naprosto stačí, více k uspokojení potřeb nepotřebuju a reálně potřebuje také drtivá většina kupujících. Samozřejmě snaha se odlišit tady byla vždy od počátku automobilismu. Před 25 lety jsme si na Škodovky lepili lišty a samolepky, dnes se můžeš odlišit od souseda kompletně jiným, třeba opticky větším, autem.
8. Ano, srovnání by bylo lepší s Octavii III, tam by cenový rozdíl byl ještě menší, přitom auto stále prostornější. Lépe ovladatelný? Ale no tak, tomu sám nevěříš. Yeti by teoreticky dokázal být rychlejší v technických pasážích než stejěn výkonná Octavia jen tehdy, kdyby měl vyšší zdvih tlumičů, což má, ale příliš tvrdé, takže žádná zábavnost se nekoná. Nezapomeň, že s vyšší světlou výškou a vyššá karosérií se zvedá těžiště a každý cm je znát.
Nevím, kde jsi přišel na to, že Superb v kombíku bude mít menší tuhost karoserie, stejěn tak nevím, jak jsi přišel na to, že Yeti bude ovladatelnější, naopak, jízdní vlastnosti jako celek fungují právě lépe v tom Superbu. Měkčí nastavení podvozku dovoluje lepší průjezd po našich silnicích. Obojí budou samozřejmě obyčejná auta, žádná zábava se konat nebude. 4x4 můžeš mít i v Octavii i Superbu. Ano, máš pravdu v lepší průchodnosti terénem a vyšším posazu, ale to je asi tak vše.