1. To bylo samozřejmě jen takové vtipné rýpnutí, proto tam jsou ty smajlíky, nic více.
2. Já mám taky externí, ale vůbec by mi zabudovaná nevadila, bral jsem ale skladový vůz, takže jsem konfigurovat nemohl, ale i kdybych konfiguroval, připlatil bych si ve svém případě za xenony. Columbus jsem zkoušel v Superbu a vůbec se mi nelíbil. Od hlasové navigace, která zadrhávala a přeskakovala hlásky přes docela komplikované ovládání. Prostě ta cena mi příjde přehnaná a tvrdí to více lidí. Podle všeho o moc lepší je nová generace navigací od Škodovky, ty jsem bohužel nezkoušel.
3. Ze stejných statistik vychází i autor recenze. Já za sebe říkám, že Yeti není nějaké auto cílené pro mladé, nic více.
5. Takže co je za problém? Já neříkám, že to je chyba auta, prostě je to kus plechu, jen trochu krotím nadšení. argument, že je 50/90/130 neobstojí, to by ti stačilo HTP v Yetim.
6. To je alibismus, co říkáš, nic více. To, že Tobě jako majiteli to nevadí, neznamená, že tomu tak není. Jiní to umí lépe a je nutno si to přiznat, kdo to nedokáže, ať na automobilové diskuze nechodí, není nic horšího než se setkat s realitou svého auta.
7. Takže prostě na rodinné auto je kufr malý, nic více.
8,. Rozdíl 160t kč v neprospěch o třídu většího auta, které je praktičtější, pohodlnější atd.
Takže shrnuto, kde jsou ty výhody Yetiho třeba proti tomu Superbu? Vyšší posez? Jinak je to jen vyšší spotřeba, menší dynamika, menší prostornost, menší kufr, horší jízdní vlastnosti (aby ta vysoká krabice byla stejně ovladatelná jako to nižší auto, tak prostě musí mít tužší nepoddajnější podvozek, fyziku neokecáš)...
Prostě na auta se dívám praktickým pohledem, hlavně pokud to jsou rodinné spotřební aut.
Ale samozřejmě, nikomu jeho volbu nezakazuju, jen varuju, že čím menší je racionalita volby, tím těžší je její obhajování a čím více se člověk snaží obhájit svou neracionální volbu, tím hůře dopadá. Prostě ano, chtěl jsem si koupit kabriolet, protože chtěl a tečka, nikdy neukecám to, že nemá pevnou střechu. ;-)