Par poznamek (ne, o cervenych linkach se bavte beze me :-) ) - tezce osobnich a kazdy to urcite vidi jinak:
nekdo zminoval Astru OPC: v Zeneve ma byt vystavena ostrejsi verze Astry OPC s 340k a hlavne o rovnych 100 kg lehci. Hadejte, co ma byt jejim marketingovym trhakem- nejrychlejsi predokolka na Ringu (...).
Ad sila motoru vs. cas na Ringu- zrovna ted jsem cetl clanek o superostrem Mercedesu A AMG. 4x4, nejvyssi vykon na (preplnovany) seriovy dvoulitr- 360k, zkladni cena ("socialka") je na 50.000,-€ (bezne 70.000,-) a vysledny cas na Ringu testovaci jezdec stlacil "jenom" na 8:10.
Sila motoru nebo i fungujici a proste rychle auto vs. zabava- mne zase prijde i MRS Cup jako vymeklost >:D , i kdyz funguje bezvadne a je rychly az beda. Ze by byl nejak vyznamneji zabavnejsi oproti jinym preplnovanym predokolkam mne taky neprijde. Kazdy ma ta meritka jinde. I to zminene GT/BRZ s ekoteroristicky pridusenym projevem te zabavy prinese mnohem vic- pokud s ni clovek chce pracovat a umi trochu jezdit (chci ji, chci ji, chci ji >:D ). Ale vubec nemusi jit ani o jinou koncepci auta, jako je treba to GT/BRZ. Lecktery dneska uz temer youngtimer te zabavy prinese vic, nez dnesni mnohem rychlejsi HH´s. I trilitr fteedeeii jede jak z praku a zabavny proste nebude.
A vubec to porovnavani casu na Ringu. Uvedomte si, kdo to jezdi (ponechme stranou, jak se jich dosahuje). Pro nas bezne smrtelniky mne to prijde vazne jako silne orientacni udaj, slouzici casto spis k lepsi prodejnosti modelu. S nejakymi zkusenostmi tam muzete predjet s relativne slabym autem i nekolik 911-ek behem jednoho kola. A stejne tak predjedete "outsidera", ktery se diky svemu autu a tomu jak umi ridit stejne bavi o dost vic nez vy.