w-a:
prave ze bych byl radsi (predevsim proto, ze by to bylo o dost levnejsi), kdyby to Toyota mohla nabidnout jako "doplnky" uz z vyroby. Treba prave takovy Megane RS Cup nabizi kompletni balicek vseho, co je potreba, aby se nemuselo uz prakticky nic draze ladit a homologovat. A to vsechno za hodne rozumne penize (neCup-ova verze tu v L ted v akci vyjde treba od 23.000,- € !!!).
Jinak kompresorovy kit Vortech (Stage1- 285 k) tu delaji za cca 6.000,- € vc. TUV, takze + homologace cca 200-300€? Catback podle verze, s ABE, aby to slo bez poplatku za homologaci 700-1000€, brzdy podle verze, od lepsich kotoucu a desek s ABE za cca 700 + €? az po kompletni kity + homologace 3000- ?? €. Podvozek- od lepsich pruzin za cca 300€ i s homologaci treba pres komplet podvozky 2000,-€ - ?? €.
Edit- rozumna kola + semislicky dalsich +-1500,-€.
Muze to vyjit na ruzne castky, ale musi to proste projit homologaci a potom kazdorocne i STK (po cca 4 letech stari vozu).
Auto se ale da sehnat za ruzne castky uz v serii, vidim ruzne v Nemecku nove kusy s ani ne stovkou km uz od 24.000,- €. Navic mne staci zakladni verze, nepotrebuju vestavenou GPS, xenony, premiove audio, kuzi a dalsi "nezbytnosti". Ale treba ten pubertalni Aero Packet se mi libi :-) , bez tech rychlych nalepek teda..