Th
CSG je sice také odstín exkluzivně pro GTI/GTD, ale barevně to není jako třeba oranžová electric (FoIIST), která hned každého bodne do očí a vryje se mu do paměti. Taky tomu hodně pomohl Ford tím, že tohle ST presentoval téměř výhradně v této barvě.
Žádná špinavá barva logicky nemá hloubku, podstatné je, aby ji měla, když je čistá.
Když nám k Hellerovi přišlo šestkové GTI v CSG, přišlo zároveň s ním i jedno GTI v černé perleti. Když ta auta stála naleštěné na saloně vedle sebe, byl rozdíl v hloubce patrný na první pohled a vsadím se, že kdyby majitel toho černého vidět ty dvě auta vedle sebe naživo, škrábal by se za uchem. Naštěstí (pro něj) si ho přebíral později.
Hlavní markanty GTI jsou větší origo kola a červená linka, případně výfuky. Pomůžou i xenony, nebo jen tři dveře se kterými běžné vezre potkáš velmi vzácně, zvláš´t u nás.
Proto se červené pětidveřové GTI na neorigo kolech a bez xenonů rozeznává (na první pohled) od běžné (dodatečně vytuněné) verze dost nesnadno. On totiž už i tak je bodykit GTI (záměrně) relativně nenápadný.
A na GTD vypadá CSG nesrovnatelně méně výrazně (i čistá), než u GTI, kde kontrast s výraznou červenou linkou dělá (v tomto ohledu) doslova divy:
[odkaz][odkaz].