A video z natáčení nemáš?
;-) Co se týče benzínu, tak jsem jednou také málem nedojel. Respektive tři zatáčky před koncem mi v zatáčce auto zakuckalo a chcíplo. Ale po chvíli se zase benzín dostal do vedení, a tak jsem nastartoval a dojel až na benzínku
>:D :-!Jinak máš pravdu, je to drahá sranda, ale stojí to za to
>:-[] :yes: 8:52 celé kolo v kuse jestli to chápu správně - takže po odečtu cca 25 vteřin rovinky rozjeté Vette je to cca 8:27 BTG...
Já tedy bohužel zatím na uzavřené trati nebyl, vždycky jen na turistických jízdách a to je občas solidní zácpa
>:D :no: Ale občas o to větší zábava
:-) potkáš tam občas i nějakého soupeře s kterým tě baví jet celé kolo. Třeba zde jsem tenhle rok jel za postavenou a vykuchanou E92 M3 (dojel jsem ji cca na 1:30) a to bylo docela zajímavé
;-) [odkaz] na rovnikách mi hrozně ulítával, ale zase mi tak trochu čistil trať
>:D Sice to nebyl nejlepší čas, ale určitě nejzábavnější
:yes:Bohužel jsem to také tenhle rok na Nordschleife rozbil (v tom mám každopádně premiéru)... na Flugplatzu jsem šel za skokem moc brzy na brzdy a stáhlo mě to mimo trať na trávu a pak po otočce do pneumatik.. Ještě teď se auto opravuje, ale na příští sezónu bude ready
;-) :yes:Já a motorky - nikdy jsem neměl ani chuť si dělat řidičák, takže ti k tomu nemám moc co říct
>:D Každopádně na ringu bude auto vždycky rychlejší, to tak je
:-) (pokud budeme rozumně srovnávat srovnatelné). jediné co mě napadá o motorkách, tak na ringu jsem už několikrát potkal týpka na motorce BMW z roku tak 85 (nevim přesně, nevyznam se v tom), a ten to tam neskutečně kropí a pneumatiky má široký jak dnešní horská kola
>:D :yes: [odkaz] Z motorkářů na něj tam nemá nikdo a z aut jen ti rychlejší
>:D