kulové čepy
jak mám to auto rád, jednu věc vůbec nechápu. I když můj mechanik od Corvetty říká, že to není auto na okruh, určitě je to ale auto na sportovní jízdu. A až udělám fotku, pochopíte co soudruzi v Kentucky nedomysleli. Kulový čep řízení je cca necelý cm daleko od předního brzdového kotouče.
Takže když se brzdy hodně zahřejí, prachovka, která kryje čep se samozřejmě roztaví. Mechanik mne varoval už když jsem tam byl poprvé, že se mi to po okruhovém ježdění stane. A stalo se :-) .
Čepy jsem nakonec musel měnit celé, samotné prachovky nešly. (navíc asi je to lepší, ten čep mohl mít v sobě nečistoty a časem by začal klepat)
Je tam místo ten čep mít kousek dát, třeba až za krycím plechem kotoučů, ale oni si asi vyrábějí uměle zákazníky na servis a na díly....
P.S. dvě zadní gumy (30 tis Kč), mizí opravdu bleskově, když se jede ostře. Slicky jsem na autě ale nikdy neměl - právě pro to nepohodlné přezouvání a pípání.
tož tak na světě :-)