To přirovnání upravím. Máš dvě vily, jedna je v luxusní čtvrti a druhá v normální čtvrti, ve uvnitř vypadají úplně stejně, stejný počet koupelen stejný počet pokojů. Rozdíl je, že jsou v jiných lokalitách. Luxusní a normální.
Pořád je dost lidí co nemusí mít tu vilu za každou cenu někde v luxusní čtvrti, ale jde jim o ty koupelny a pokoje a tak dál.
Čili, existují kupci co si právě takovouhle Octavii pořídí. Nepotřebují si dokázat, že mají na prémii ale potřebují z jakéhokoliv důvodu tyto technologie.
Pokud nebudeme omezeni jen naším trhem, kde si lidé musí za každou cenu dokazovat, že mají na prémii, tak na západě se takových kupců najde více. A nemyslím si, že by se našel jiný model, který takovou výbavu nabídne za podobné peníze.
A ještě poznámka k Hyundai line asistentovi. Ten pouze při přejetí opuštění z pruhu signalizuje zvukově a kontrolkou na přístrojovce, nejedná se o aktivní "ochranu" jako u Škodovky, která koriguje pootočením volantu. U Hyundai nejdříve budete hledat na přístrojovce co se vlastně děje a co vám to signalizuje a ty drahocenné okamžiky, co hledáte ale auto pořád je mimo pruh, se mohou stát osudnými..