no je to tak, že Vette nemá kontrolu tlaku snímačem otáček ABS - což je relativně jednoduchý způsob zjištění stavu pneu. Má pod ventilkem čidlo a vysilač. A tady je kámen úrazu - čídlo se musí manuálně přes počítač přiřadit řidící jednotce, každé kolo zvlášť. Když měním kola - tedy i s čidly, tak jednotka ztratí kontakt se napípanými a hlásí xxx u tlaku pneu a v zatáčkách brzdí, protože se bojí, že řidič je *. Podzim a jaro mi nevadí zajet do servisu a nechat si přezutá kola napípat. Ale kdybych to samé měl absolvovat s koly obutými na slicky.... navíc bych na nich musel na okruh dojet a myslet na to, že na nich musím i odjet. (a nebo sehnat pípák a dělat to v boxu)
911 podržela více senzorů, takže kola jsem si mohl měnit dle vlastní libovůle. Řešení je přezouvat gumy na kolech kde jsou senzory napípané a nebo třeba jen měnit senzory... ale to už je divné.
A ano, všechny vette 6. generace mají senzory stejné. (i současné Camaro)