tupost!
člověk by nevěřil, co všechno je možné. Perzekuce, buzerace, pokuty........
Na jednu stranu to částečně mohu chápat ale na druhou stranu. Přemýšlejte! Od roku 1961 je nejnižší počet nehod, když se za tu dobu počet vozidel zvýšil 20 x!!! Hustota silniční sítě se v podstatě nezvedla až na 450 km dálnic ( i když D1 tomuto kritériu jaksi nevyhovuje). A pořad se bude vykládat, jak se jezdí nebezpečně, bezohledně atd atd.
Další pohled může být na počet policistů v ČR ( ač každý ministr vnitra a ředitel policie brečí, jak je policistů málo). Jezdím do zahraničí opravdu hodně. Zakopnout o policisty v autě ale i pěší flákače je skoro rarita. No u nás, policejní oktávka stíhá další hustotou taxíku ( zejména v Praze a větších městech). Vánoce jsem strávil v Thajsku a za 10 dnů jsem nezjistil jak vypadá thajský policajt. Po návratu na Silvestra jsem potkal cestou z letiště 3 hlídky v autech. To je ale slabý argument na to, že je přepolicajtováno a přebuzerováno.
Místo toho aby se přijímala systémová opatření v dopravě aby počet vozidel bylo možné pojmout na silnice i na parkoviště, tak se zaměřujeme na to, jak počet řidičů znechutit, zastrašit, buzerovat......... Jistě, jeví se to jako levnější řešení než stavět silnice, parkovací plochy nebo garáže atd atd.
Jistě toto nové řešení přinese své další plody.
Ale už se tady není čemu divit stejně. :no: