< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: clio
co sa tyka puklic suhlasim s Ronaultom, jednak su skarede a plechace nemaju zmysel su drahe... ja mam na zimu elektrony sice mensie ale aspon su lahsie ako plechace a casom nezhrdzaveju :-)
Ronault sirsie gumy nekazia moc komfort jedine v spojeni s vacsim priemerom kola...
Ronault poznam jednu novu lagunu na ktorej som sa pravidelne viezol do prace, 1 majitel okolo 150 000km a 2,0 dci... co ma sklamalo? tlmenie nerovnosti, neustale ostre prenosy razov aj hlucne aj mechanicke, ten podvozok to robil horsie ako moja GT a hlasnejsie,,,a tak isto interier popri nerovnostiach bolo zakazdym pocut aj praskanie niekde od palubky alebo obkladov a drkcanie hrkotanie... na nove auto s tak malo KM to bolo proste otras, to clio 3 ide jak S classe oproti tomu... bez nahrazky ! nech ma mondeo 5x horsie plasty a interier ale hlavne je ticho neklepe, podvozok ja kvalitou jazdy na mile daleko, makko a ticho tlmi nerovnosti a jazdne vlastnosti su uplne inde nez u laguny... luguna je proste zastarala az moc a spracovanie spatne, velmi to na nej poznat a nepisem to rad vazne... mozno az na tie pazvuky bude interier kvalitny a bez problemu ! ale ja pazvuky neznesiem je to otrava a kazi to dojem z auta i jazdy
lagunu 4 controll jazdil len kamarat, vravel ze si treba zvykat ale jazdi velmi dobre, problem je vraj len v tom, ze pokial to dostal do smyku /jazdil na okruhu/ tak 4 controll nevedel co mal robit a auto bolo nekontrolovatelne... v takej krizovej situacii to bolo na pritaz a nebolo tak dobre kontrolovatelne - toto ber ako jeho nazor nie moj, takze neviem ti to potvrdit