To tedy ano. A víš co, když už budeš i výkonu mít relativně dost ( a řekněme, že těch 200 koní by na normální ježdění stačit mělo), tak ti začne chybět trochu živelnosti a svižnosti a přestane ti stačit prostej zátah....a tak dále a tak dále. >:D Nadšenec do aut by zkrátka potřeboval být šejk a každé ráno si spolu s oblečením vybírat i auto právě pro ten den. ;-) A navíc je to celý hrozně ošidný. Absolvoval jsem předváděčku s "nudným" GTI ve společnosti výborného prodejce/spolujezdce a ten mi ho dokázal předvést takovým způsobem, že na to nemůžu zapomenout. Všude vychvalovanou Fiestu ST jsem zkoušel s pánem, který se mě nejspíš trochu bál a moje pocity byly dost rozporuplné. Jenže nedávno mě Ford pozval na uvedení nového Tournea Connect do prodeje do Prahy a tam byla příležitost se s FieSTou projet znovu. Příhodnější trasa, prodejce, kterej se orientoval v konkurenci a s podobným autem jezdí - a můj dojem byl radikálně odlišnej. To auto je jízdně naprosto skvělý. I ta objektivní tvrdost podvozku mi najednou připadala daleko lépe snesitelná. Možná ještě lehounký "tovární" poladění od Mountune na 215 koní, ale není nutno. Samozřejmě, praktičnost ve srovnání s GTI dostává na frak, ale pokud je řeč o jízdě - paráda. Hned jak se zlepší počasí, ještě mě čeká 208 GTi, mají ho totiž na letních gumách. Na to se taky těším, zatím jsem ho očumoval jenom na salóně. A white label byl příjemně překvapenej, prý je to ekvivalent G-GTI ve třídě malých aut - daleko spíš než třeba Polo GTI. No a takhle je to s autama pořád. :-)