Ono to zní sice hrozivě ten seznam poruch, ale je to 8 let služby, kdo z vás má auto 8 let v kuse v každodenním provozu ;-) A většinou malé částky, žádné turba, vstřiky, čerpadla, zadřené motory... když to třeba srovnám s tím, že bychom koupili Passata ze stejného roku, tzn. B5 před faceliftem, tak jedna výměna ramen přední nápravy by nás stále více než všechny poruchy na Laguně za celých 8 let dohromady. Takže ten výsledek není až tak tragický ;-)
Nejsem sám, kdo tohle tvrdí, že stačí opravdu málo na našich cestách. nevím, jestli znáš elementa5, má Volvo V70R a ten jej koupil snad s ještě větším nájezdem kolem 300t km z Holandska a jak mě v tom vezl, tak mu říkám, že mu teda hrozně vržou plasty v interiéru a on na to řekl, že při koupi v autě nic nevrzalo, stačilo fakt krátká doba na našich silnicích. Samotná karoserie se nekroutila, spíše byl problém s uchycením plastu, najít někde šroubek je umění, všechno nacvakovací, lepené atd. Jel jsem i pofaceliftovou verzi a ta na tom byla přecejen lépe.