Jak jsem napsal, chceš to na zimu, dobrá. Ale argumentovat zatáčkami je celkem zcestné. Nebavíme se o Golfu R. Tím spíš, když napíšeš, že se necítíš na 135 kW. Čtyřkolku nemůžeš bezhlavě a beztrestně popichovat. Ta tě dokáže vypéct mnohem víc než pár kilowatt navíc. Bonus, který přináší, je pod plynem. Auto není inherentně stabilnější.
To není o tom, že bys s GTI musel jezdit 150. Ale zatáčky si užiješ a když na to přijde, můžeš je projet velmi rychle. S GTI jako s prvním autem nemám problém. Není zrádné a člověk se musí naučit respektu a sebeovládání. Pokud se bavíme o nižších motorizacích, 1,6 TDI je dobré se vyhnout, pokud máš jinou možnost. To je motorizace hlavně pro firmy. Pokud někdo najezdí dost kilometrů na to, aby se diesel vyplatil, tak je podle mne lepší si připlatit za dvoulitr. Lehký benzínový motor je ale v mých očích lepší volba. Chceš multilink, máš v nabídce 1,4 TSI.