Neshodneme se. Já bych Ti skutečně rád ukázal, co je to za auto. Nebo zkusím natočit průjezd pod barrandovským mostem od Strakonické. Podvozek je v tu chvíli hodně nervózní. Mám na pětce šířku gum 205, na A3 je to 225mm. A3 nic, ani náznak nervozity, volant můžu držet jedním prstem. Myslel jsem si, že je to rozvorem. Tak jsem to samé jel v kamarádově A6 Allroad (MY2012) a opět, bez náznaku zaváhání.
Zpět k naší diskuzi, já se pod recenzí na Audi nechtěl bavit o BMW, opět jsi mě vyprovokoval. ;-) BMW není moje krevní skupina, proto mám na ploše jejich osmiválec z M5 jako tapetu, proto slintám nad i8 nebo nad tím designově povedeným dílkem z Pininfariny. Já to nechápu. Má původní recenze na pětku byla taky plná superlativů, možná za dva roky napíšu novou verzi recenze na A3 a spokojenost bude nulová. Jak mě potom označíš? Jako Mercedes positive? Jak píše kolega níže. Po čase zjistíš, jak Tě BMW oškubalo, jak je lacině postavené, jakoby pořádně netestované. Je to jen subjektivní dojem, realita je třeba jiná. Pokud je BMW prémiovka, proč mi tři týdny nikdo nereaguje na mou stížnost, kde jsem vypsal desítky problémů? Proč mi auto dodají odřené v interiéru? Proč jsou od novoty uvolněné vnější kliky dveří a nástupní lišty můžeš posouvat rukou? Proč si odřeš prsty o špatný svar plastů na blinkru? Tohle není záležitost mého kusu.