Tomu pocitu se říká odborně placebo efekt
;-) Žádný lepší tah se ve skutečnosti nekoná. Například zde máš důkaz kde je mimochodem stejný filtr co máš ty
[odkaz]Úpravováním motoru se věnuji už nějakou dobu a věř, že když říkám, že je to k ničemu tak je to k ničemu. Zásah do konstrukce sacího traktu a následný projev je dobře vidět u karburátorových motorů. Například kratší sací nátrubky = výsoká výkonový špička, ale mrtvý spodek. Naopak delší nátrubky = plošší průběh výkonové křivky. U takových motorů se s tím dá hrát, vyměnit trysky, vzdušník... atd, ale moderní motor se vstřikováním a řídící jednotkou je prostě jednou naladěný tak jak je a filtr na tom nic změnit nemůže. Jedině remap řídící jednotky, ale to má u slabých N/A motorů za následek spíš změnu průběhu výkonové křivky než nárůst výkonu. jediný způsob jak opravdu zvednout výkon je natlačit do válců více směsi, ale to už vyžaduje daleko složitější zásahy. Prostě uni filtr z tuning shopu je blud.
;-)