hehe, ted jsem ti to psal do diskuse k autu >:D Ten článek neni špatnej, ale...
První ale: i přes značnou sílu toho plexi bych vynechal cokoliv (smirek) pod hrubost 1000 a ještě k tomu na sucho.
Druhé ale: skok z 800 na Trizact 3000 je obrovskej a s tou 3000 bude hooodně dlouho trvat odstranit „škody“ po suchý 800. Takže bych tam přidal aspoň 2000.
Třetí ale: i když vim, že Trizact dokáže udělat dobrej finiš, tak se mi rozhodně nezdá, že by dokázal udělat finiš bez matnýho filmu.
Čtvrté ale: vychází ze třetího - chybí mi tam nějakej krok s lešticí pastou na nějakej opravdovej finiš, ne jen zdánlivej u mokrýho auta ;-)
Abych to shrnul: začít někde na 1000/1200 (odstřenění starýho ochranýho laku), 2000 (odstranění škod po 1000) a nakonec 2500/3000 (finál. zabroušení), potom by měla následovat středně hrubá lešticí pasta + kotouč (aspoň vlněnej - „ovečka“ nebo k pastě odpovídající pěnovej). Brusnym papírem na mokro to zvládneš bez problémů ručně, s podložkou. Pak kotouč do vrtačky a hrubou/střední pastu od 3M (bílá, zelená, modrá) - těch bys mohl někde trochu vyžebrat v lakovně, protože jsou asi nejpoužívanější ;-) na kotouč na jedno světlo cca 4 „bobky“ o velikosti hrášku a pak leštit na nízký otáčky. Tahy kotoučem od zhora dolů horizontálně přes celou plochu a pak z jedný strany na drouhou (zleva do prava nebo obráceně - prostě jak ti to vyjde) - tyhle tahy by měly mít zhruba 50% překryv. Leštit do doby až ti pasta jakoby zolejovatí, pak setřít zbytky hadrem a případně opakovat proces s pastou. Pokud bys nesehnal ovečku kotouč na vrtačku, tak to lze provést i ručně s o něco horším výsledkem. Hotovou práci je nutno zavoskovat, abys suploval tu starou ochrannou vrstvu.
Kdych věděl, že jsi někde z okolí, tak bych se s tebou o tom osobně pobavil víc, napiš SZ ;-)