Poklona
Gratuluju k autíčku. Včera jsem s tímhle přesně jel, takže bych chtěl přidat vlastní pohled na věc:
Jelikož jsem zvyklý na DSG, chtěl jsem jet s AT, naštěstí měli. Kupodivu mi vůbec nevadilo, že převodovka nemá rychlostní stupně. Auto proti mýmu pravda moc nejede, ale ne každý to chce/potřebuje, řízení má velmi silný posilovač. Skvělý byl zavazadlový prostor - rovná plocha komplet, nakládací hrana vysoko, ale zato ta rovina je už od 5. dveří, což se mi moc líbí. Práh a sešup dolů nemám rád a je např. ve Škodovce.
Nezdá se ti, že na zadních sedačkách není místo? - na hlavu super, ale já se měl za sebe problém posadit (183 cm).
Líbí se mi, že že to kombajn, ale přesto krátký, líbí se mi, že je to jednoduchá Toyota, bez supermoderních krávovin - konkurovat tomuhle snad dneska umí už jen Mazda.
Displej rádia je za slunečního světla absolutně nečitelný, je to jedna lesklá plocha, RCD 510 Golfu je v tomhle lepší.
Auto se mi nezdálo ani na 16" kolech rozhodně nějak vyměklý. Brzdy měly na můj vkus až příliš ostrý nástup - chtělo to opravdu dávat pozor, jinak to byla zadupávačka a někdo se mi mohl podívat do kufru :-)
Přesednutí zpátky do Golfa 6 byl šok: auto mělo nějednou nějaký moc mechanický zvuk motoru (TSI 90 kW), kultivovanost Toyoty mi přišla větší. A najednou se mi zdálo, že některý převody moje DSG neřadí tak plynule. Posilovač řízení jako bych v autě ani neměl! :-) Jo a auto bylo výrazně živější. V interiéru Golfu se mi líbí víc, je to samozřejmě ale výrazně vykoupeno cenou.
Podle mýho je teď tahle Toyota nejhezčí kombík v týhle cenový kategorii a kdybych sháněl teďka kombíka, určitě se nad tímhle autem zamyslím. Líbí se mi v červené metle, na které podle mýho víc vyniknou chromované prvky vpředu.