< původní příspěvek < Re: Re: Re: Sójová impotence aneb někdo něco nedomyslel...
Jazdim skor tak ze tlacim radsej plyn ako brzdu :-! Takze preto idem menit brzdove dosticky az teraz. V kazdom pripade som to neriesil, lebo niesom typ cloveka, co sa v aute vrta. Pridem zaparkujem auto v garazi a neriesim. Maximalne umyjem a povysavam ked je v nom bordel. Kazdy servis moja Mazda absolvovala v autorizovanom servise a iba pri poslednej prehliadke spominali ze mozno na dalsej bude treba menit brzdove dosticky a taktiez mi to povedal typek ked daval dole zimne kolesa a nahadzoval letne. Takze predpokladam ze teraz uz bude treba to riesit.
Lubos aerodynamicky hluk sa riesil kade tade. Na novej 6 sedan s 2,5i motorom som najazdil vyse 500 km a nic take som skutocne nespozoroval. Ako velmi je to zle? Viem ze sa to riesi vsade na forach, v testoch a podobne. Snazil som sa zistit aj v Mazde ze co s tym idu robit, ale nedostal som ziadnu odpoved. Riesil si aj USB port, ktory prehrava pesnicky vzdy od zaciatku po nastartovani? Riesil si aspon nieco z toho priamo u dealera? Co ti nato povedal?
Bolo by mozne sa niekde stretnut a dat pivo? Rad by som sa porozpraval s majitelom GJ aby som mal info z prvej ruky. Aku verziu, vybavu a motorizaciu mas. Ja chcem diesel, Attraction s manualom. Este nemam jasno v tom ci kombik alebo sedan (skor kombik lebo ja kratsi :-) )
Ale kvoli tymto nedostatkom co som tu napisal, tak este rozmyslam nad Mazdou 3 sedan vo vybave revolution a tiez 150k diesel s manualom. Vybava je +- ta ista ako v 6 attraction (v 3 trojke su jednotlive stupne vybav poskladane o dost rozumnejsie), motor a prevodovka ta ista ale uspora je cca 7 000e a snad budu nedostatky zname zo 6 vyriesene v 3.