Sójová impotence aneb někdo něco nedomyslel...
...takže tady, vážení příznivci rýžového stylu, opět vidíte, jak se to opravdu, ale opravdu nemá dělat.
Takže chci zachránit značku. Investuji obrovské částky do vývoje nových modelů, zapojím tisíce kvalifikovaných lidí a po několika letech vývoje dodám na trh zcela nové a (jak píše autor) líbivé vozidlo.
A co na to trh? Trh na to slyší, vozidlo se mu líbí a zákazník je ochoten utratit nemalou sumu. Jenže ouha. Stojí před autosalonem s paklíkem peněz v kapse a prodejce jen krčí rameny a zapisuje ho na krásné 15268. místo v pořadníku. Auto se prý na něj dostane již za 12 let.
No, takže si to shrňme. K čemu je dobrý produkt, když automobilka nemá koncepci a strategii dotaženou do konce. Výsledek bude ten, že se ta auta stejně prodávat nebudou, páč zákazník chtivý slevy bude koukat také po skladovkách (levnějších), které ale Mazda mít nebude, zatímco ostatní ano. A ruku na srdce, kdo z nás by čekal na nové auto půl roku.
Takže Mazdo, takhle ne :no: