+ a -
Meli jsme Mito pujcene jako nahradni vozidlo na cely mesic a najezdili jsme s nim skoro 5000 km. Slo sice o turbodieselovou verzi (+-120 k), ale snad se to da porovnavat aspon v principu, jiste ze ne co se tyka motorizace.
Predne design- mne se Alfy libi snad vsechny, ale treba moje zena prave Mito vylozene zboznuje :-) Nejen zvenku- i co se tyka vzhledu a zpracovani interieru, na danou tridu vozu proste bomba. Vzhled, image auta zkratka chytne :yes:
S negativnim pocitem z prevodovky taky souhlasim. Mam ale zkusenosti s jinou znackou vozu, kde je razeni proste legendou, takze jsem nekdy az moc kriticky.
Jizdni vlastnosti- zhruba totez co prevodovka. Pocit z otaceni volantem vylozene gumovy, bez zpetne vazby, totez se da rict o podvozku. Mito sice dokazalo jet relativne rychle i do zatacek, nikdy jsem to ale nezkousel o neco rychleji nez prave relativne. Proste neslo citit co se s vozem vubec deje a tenhle pocit mi vadi.
DNA- tezko rict, jestli tohle povazovat za klad. Ve vsech jinych jizdnich rezimech nez Dynamic bylo auto proste chciple. Podotykam, ze jsme meli auto pujcene v prosinci a lednu (a ze byla zima jak se patri), slo to ukocirovat na snehu a ledu v klidu i s "D-ckem" a dokonce jsem pri nem mel i nejnizsi spotrebu, kdyz jsem elektronicky uspane auto nemusel tak drzet pod krkem, aby jelo aspon normalne. Ale to uz je asi syndrom dnesni doby, mne osobne daleko vic vyhovuje uplne vypnuti/zapnuti elektronickych kravinek. Kdyby si to aspon pamatovalo posledni nastaveni a nepadalo to s kazdym nastartovanim do "N-ka".
Maly kufrik s malym nakladacim otvorem odpovida tride auta, resit vetsi rozmer dveri u 3-dvirka taky nema vyznam.