V podstatě máš pravdu, ale taková svolávačka stojí kopu peněz a veřejnost to bohužel často bere jako oslabení image, přitom by to mělo být naopak. Dnes jsou auta mnohem složitější než dříve, materiály zase namáhanější, naprostou vetšinu komponentů dodávají subdodavatelé, takže chyba se může stát, jen je k tomu potřeba přistoupit čelem, ne se k tomu obracet zády...
Dělám v autoprůmyslu a troufnu si říct, že jediný výrobce, který k tomuto přistupuje zodpovědně je Toyota. Jistě, pak čteme na netu články typu "Toyota svolává Xset vozů k opravě", laik si říká Toyota už není co bývala... jenže ve finále je pro zákazníka jednodušší dojet do servisu, kde mu chybu bezplatně a bez keců včas opraví, než se měsíc handrkovat se servisem až se to opravdu pokazí... a s výsledkem nejistým... ;-\
Mimo to chyba rozvodů, která může stát za totálkou motoru je něco jiného, než výměna spínače stahování okna, či zaseklého plynu pod koberečkem (teda pokud nejsem Američan) >:D