(d)ocenění kvalit
Prvních 100 000 km si možná občas budete říkat "proč jsem tohle koupil"? Druhých 100 000 km budete říkat "ještě že jsem koupil právě tohle" :-!
Tam, kde život koncernového vozu dostane povážlivé trhliny, Toyota začne ukazovat své klady. Oldschool v tom nejlepším slova smyslu - jednoduchá technika, úplná výbava. Za 400 máte kočár s adekvátní dynamikou na 300 000 km.
Přesně tyhle atributy koncern nabídnout nedokáže. WOW efekt z interiéru vozu, možnost připlatit si za cokoliv vás napadne a pružnost TSI jsou silné argumenty, proč místo Toyoty s poctivou jednoduchou technikou zvolit moderní plechovku. Jenže zatímco u VW se s příplatky roztočí kolotoč úvěrového financování, Toyota předem dává férovou nabídku téměř all-inclusive.
Ber, nebo nech být. Toyotu buť budeš milovat, nebo nenávidět. Každopádně za rafinovaný vzhled si zaslouží opravdu jen chvalozpěvy :yes: :yes: :yes: Stejně tak prostornost interiéru, v porovnání s Octavií III dávám hlas jednoznačně Toyotě - rovná podlaha vzadu a dostatek místa na hlavu Octavia nabídnout nedokáže.
Podle mě Corolla naprosto ideální služební vůz. Proto se tu budou prodávat Rapidy za stejnou cenu >:-[] 8-s