iudex
GTI ti přišlo na 18" ve městě srovnatelně komfortní s tvým FF na 16" už při poloze normal? Comfort si nezkoušel?
Potvrzuje se, že G7GTI jde dál, ve šlépějích G6GTI směrem ke kultivovanosti a neomezené denní použitelnosti, navíc je lehčí, rychlejší a s paketem perf. i účinější (trakce/brzdy).
Charakter G5GTI je (ve srovnání s G6/7 GTI) o poznání bližší (samozřejmě myšleno relativně) k původním G1/2 GTI. G5 GTI bude sice o něco pomalejší, méně kultivovaný a "žravější", než G7 GTI, ale člověk zase není tolik izolován od okolí..., takže zase jsme skončili u toho: "něco za něco".
P.S. Co se dsg týče, chce to trochu delší dobu potřebnou ke sžití s ním, není to klasický automat s hdm, včetně všech pro i proti. Vyžaduje podstatně citlivější nohu na plynu, než běžný manuál (nebo klasický automat s HDM). Když se ti ale podaří ji "zkrotit" dokáže se patřičně odměnit,. Když jsme spolu jezdili po valašských okreskách, tak sis asi všiml, že mi při ostrém tempu ani jednou dsg nepatřičně/nečakeně neodřadilo. Jinak ten čas potřebný k přeřazení dsg je velmi krátký (nehledě na to, že to jde pod plynem), ale zatímco u manuálu zabiješ celkově podstatně delší čas mačkáním a pouštěním spojkového pedálu + plus řazením v H kulise, tady jen klepneš po tlačítku a máš čas sledovat, jak "dlouho" čekáš na to, až to za tebe (i když podstatně rychleji) udělá dsg. >:-[]