Taky proto na VW/ŠKODA můžete časem pozorovat příšerný boční pohyb zadku auta v reakci na sebemenší nerovnost. Je to dáno tím, že tam je spodní - tedy vodicí - rameno vylisované z ocelového plechu průměrné kvality (je pružné) a šikmé vymezovací rameno je naproti tomu odlitek (je nepružné). Proto i přes pravidelné výměny uložení dochází časem k tomu, že vytahané a zkroucené pružné vodicí rameno ztrácí svoji vodicí schopnost a vymezovací rameno tím pádem více "hodí" těhlicí do strany, a proto je to auto na zabití, ať děláte, co děláte. Ostatně to byl hlavní důvod nahrazení tohoto řešení u nových generací klasickou vlečenou nápravou, protože její charakteristika se časem nemění tak zákeřně. U dražších modelů pak byla náprava přepracována, aby tam tyto vlivy nebyly tak patrné.
U Giulietty máte kombinaci hliníkových výkovků s vysokopevnostní ocelí (tedy nejméně dvojnásobná výrobní cena), takže tam k podobnému efektu nedochází.