DELTA
Delta je podle mne svým pojetím, řešením a ztvárněním vyjímečný a bohužel nepochopený a tím nedoceněný automobil. K málokterému popisu automobilu (v časopisu Automobil) jsem se tolikrát vracel, jako právě k Deltě. A statické ošahání v Imofě v Praze na Pankráci nakonec stejně předčilo mé poznatky a dojmy z článku. Prostorné, pohodlné, nápadité a krásné auto - vezkrz designově jednotné zvenku i zevnitř. Spousta aut opředených reklamami za ní zaostává. Spousta designových prvků byla z ní do nich převzata. Za všechny přednosti jmenujme alespoň příkladné sezení na všech místech a nezměrné pohodlí na seřiditelných zadních sedadlech umožňující variablitu vč. objemu zavazadelníku.
Delta byla navíc praktickým potvrzením první variabilní plošiny na světě, a to dávno před dnešními modulárními plošinami - prodloužením rozvoru o 10cm ze základu z Fiatu Bravo. (Jen bych s dovolením připomněl naši Tatru 613 s jejími dvěma rozvory již v 70-ých letech min. století).
Děkuji Vám za krásnou praktickou zkušenost s Deltou, která potvrzuje zdařilost toho automobilu a dává najevo těm, kteří to chtějí vědět, že je třeba se ohlížet po tom, co nemá reklamu - a snad právě po tom.