Obecne ladit atmosferu je draha zalezitost a bez preplnovani toho nepribyde nijak zavratne moc. Konkretne s Toybaru GT86/BRZ zkusenost nemam zadnou, ale o to vic me laka :-) Nemyslim ted nejaky tuning, proste tenhle vuz vubec.
Odlehcene kladky muzou prinest jak pozitiva, tak i negativa (maji i funkci vyvazovani vibraci od kliky a k tomu je potrebna urcita= pracne vypocitana hmotnost a rozlozeni teto hmoty). Tady bych cestu taky nehledal. Casto se montuje odlehceny setrvacnik, ten uz prokazatelny pozitivni vliv ma (jiste, relativne, muze mit). A jeste driv samozrejme klasika- sani, svody, vyfuk, programovatelna RJ.
Neznam podrobnou charakteristiku vykonovych krivek techhle vozu, treba o poklesu sily ve strednich otackach tu ctu poprve.Na svuj vykon a hmotnost tyhle vozy taky nemaji bohuzel odpovidajici dynamiku, coz je samozrejme jina vec nez samotny pocit z jizdy!
Na jednu stranu me laka samotna koncepce techhle vozu (az budu moct ignorovat pozadavky na prakticnost oproti H-H), na druhou mam prave obavy z nizsi dynamiky. Clovek chce vetsinou vzdycky vic, ne naopak. Otazkou je, jestli a jake budou dalsi verze techhle zajimavych coupecek, ev. prave s jakym pomerem narustu vykonu vuci investicim se vyplati tyhle vozy ladit, abych dosahl nejakeho prijatelneho vysledku. Ale uz jsem to psal niz, ted si z toho nastesti jeste tezkou hlavu nedelam :-)