:yes: Tak, neni nad to udelat osobni zkusenost, stejne tak kazdy muzeme mit proste jine pozadavky, nejenom s ohledem na svoje auto.
RE070 jsou zhruba neco jako jeste zavodnejsi verze RE050-ek, UHP blizici se uz temer semislickum. Potiz je v tom, ze je sezenes jen v 225/45 R17, ve 225/40 R18 si je Japonci drzi buhviproc jen pro svuj trh (f*ck JDM), tak na ne muzes stejne jako ja zapomenout. Ale porad stejna otazka- proc vylozene sportovni UHP na turbodieselove rodinne auto?
Proc menit neco s cim je clovek spokojeny, na druhou stranu obcas chci posun u nektere z jejich vlastnosti, takze me zkouseni taky nemine. Ale pujdu do plastu, se kterymi uz maji dobrou zkusenost lidi jezdici "mym" zpusobem se stejnym vozem i motorizaci jako mam sam. Napred ale znicim jeste zbytek tech RE050A >:D
Edit- pripsal jsi jeste zminku o tech zimnich plastich. Na obou autech mam prave zimaky taky 205/55 R16, na Acco to je dokonce na originalnich kolech a tenhle rozmer auto proste bez problemu sedi, na CTR to je podle TP jedina alternativa, mimo origo 225/40 R18. Tam to beru jako nutne zlo, zase se z auta stava v zime pretaciva hracka, co se utrhne v podstate kdy a kde chci. 225/45 R17 jezdi v zime spousta aut, pri dobre volbe plastu to neni zadny problem, pokud nezijes vylozene nekde na horach, kde by se ti hodily o neco vic mozna prave ty uzsi plaste na lepsi prorezavani stale snehove pokryvky. Zase vyssi profil pneu znamena i nizsi riziko jeho poskozeni, ev. disku kola. Coz je v zime taky plus. V zasade ale 225/45 R17 problem urcite neni nikdy, navic to vypada podstatne lip nez na 16" a krome snehu to i lip sedi ;-\