otázka jak moc AMG určuje směr
Budoucnost může jít dále. Stačí se podívat jak pracuje vesmír. Planety většinu života vybuchují a uvolňují velké množství energie, slunce je jedna velká atomová reakce. Takže ono to chce místo budování pouhých montoven to pár desítek (set) let zkoumat a není možné, aby se na nic nepřišlo. Ono ropa se dodnes pálí hlavně proto, protože to někomu sype.
Nabízí se to spojit, "diesel hybrid". Hybrid je fajn na ježdění po městě, autobusy MHD ideál. Ale když pojedu na druhý konec republiky, poklidným tempem, tak je rozdíl ve spotřebě v praxi minimální, někdy i opačný. Viz nějaké porovnávací testy w221 350cdi vs 400hybrid. Hybrid není všemocný, jen efektivněji využívá konvenční energii. Ty fosilní paliva jsou podobné, zda takové nebo makové.
Za Mercedes (krom Volva a Toyoty/Lexus) dýchám. Ale úplně se neraduji. Ono ta spolupráce s Renaultem. V Áčku motor 1.5dCI, Citan je vytuněné Kangoo atd. Navíc v budoucnu může být AMG něco jako touha se odliši., Styl, filozofie, styling nebo jak to nazvat. Takové DS od Citroenu C4. Takže až takové technické finesy od tama pocházet nemusí. Co my víme, jaké jsou chutě platícího AMG Čínského zákazníka 21-22 stol? Dějí se neskutečná zvěrstva, ne že ne. Dvanáctiválec se nechá z prestižních důvodů jako šperk. Jinak ten downsizing tam je a dál bude u většiny motorizací ať chceme nebo ne.
A průměrného českého zákazníka bych sem vůbec netahal, ono raději sníst vlastní klobouk než řešit co si je dost velké procento lidí schopno koupit. Mimochodem i ten slušný segment není vždycky hogo-fogo. Je trend si koupit, pojezdit 5 (7) let a pak vyhodit s nulovou zůstatkovou hodnotou a zrecyklovat.