Jde o sraz lidi co maji radi auta, ne kdo prijede v co nejrychlejsi formuli :-) Ale specialne kvuli tomuhle jet 330 tam a zpatky je hodne, omluva se uznava >:D
Ve vlaknu "Člověk je chytrej" bych zrovna ja chytraka delat nechtel, ale pokud jde jenom o to jak si uchovat brzdy v dobrem stavu jejich pouzivanim, tak je to celkem trivialni. Krome jejich zajeti (OEM desticky nebo jejich ekvivalenty sice nejake specialni zajizdeni nepotrebuji, ale je urcite lepsi na to myslet aspon trochu) se snazit brzdit kratce a ostre, rozhodne je proste porad jenom nelechtat. Po tom co jim das naopak treba poradny zahul je vychladit jizdou- zastavit na pedalu brzdy s rozzhavenymi kotouci je zaruceny zpusob jak si hned moct koupit disky nove. Jasne ze s nekym dalsim v aute nepojedu tak aby mi zevnitr vytloukl celni sklo, ale aspon obcas je dobre dat brzdam poradnou sodu. Kvuli tomu aby nerezly kotouce i kvuli povrchu brzd. desticek. Obecne je fajn cas od casu vyhnat pavouky z vyfuku, stara znama vec, ale u aut co se pouzivaji jako rodinna na to obcas zapominame.
A zminka ze bych sam rad brzdil spravne za vsech okolnosti- treba na okruhu se prave kazdych par sekund brzdeni navic muze na brzdach podepsat dost negativnim zpusobem a to i u lidi daleko zkusenejsich nez jsem ja amater. Predimenzovane a dostatecne blbovzdorne brzdove komplety bohuzel nemam, ale snazim se za jeste prijatelnou cenu poridit overene maximum co by snad mohlo neco vydrzet. Pokud nebudu jezdit jak trubka :*)