Vážený pane, to co tu píšete ví snad každý fanda rychlých aut. Co se týče brzd u GTA, tak tam byl problém už z výroby u velikosti 305. 330 tímto problémem netrpěly. Kombinaci kotoučů Brembo Sport a destiček Feredo mi doporučil prodejce a celkově jsem jen za sadu na přední nápravu dal 15000kč. Hlavním problémem bylo, že se daná kombinace neskutečně přehřívala (i na běžné silnici), stejně jako originální nevrtané kotouče Brembo, které však stoji 1/2 ceny . Nyní mám 4 nové kotouče EBC Anglické výroby + 4x keramické destičky stejnéné značky za stejnou cenu co jsem měl od bremba jenom dva kotouče a destičky a o nějakém přehřívání nemůže být ani řeč, problém je přesně opačný, dostat je do provozní teploty běžnou jízdou, nicméně na okruhu fungují perfektně. Nicméně bzdy EBC mi byly doporučeny od známého, který si je nachal zaslat z USA a já tu značku vůbec neznal, ale je to jasný důkaz, že některé rádoby značky jsou u nás velice předražené a kvalita tomu vůbec neodpovídá. Nevím, zda problém byl kotouč Brembo nebo destičky Ferodo, každopádně poškozené byly kotouče i destičky a uražený byl prodejce, který mi to spojení doporučil. Na EBC mám už najeto více km, než na Brembech.