Automat vubec nemusi byt o nicem, vetsina supersportu se snad ani s klasickym manualem nedela vubec. Spatne ale je, kdyz u sekvencniho razeni automat "keca" do razeni i kdyz nema, i kdyz clovek nedela treba vylozenou chybu, co by mohla teoreticky poskodit motor nebo prevodovku. To je pak napovazenou u vsech aut, nejenom sportovnich. Proto by mne to vadilo treba u te Fabie RS, u ktere bych jinak automat nezatracoval. On to zadny sportovni vuz neni, jenom hodne dobre motorizovana verze maleho vozu a neco takoveho bych si klidne dokazal predstavit pro mou zenu (jako 3. auto >:D ). I kdyz ona by radeji Mini S, ale tak jako tak na ziveni 3 aut penize nejsou. FRS ma vykon, ale ne sportovni vlastnosti a charakter. Jsou vozy daleko slabsi a levnejsi, se kterymi si zabavy uzijete mnohem vic (Twingo RS, Swift Sport, ..).
Naopak i pro to jezdeni po dalnici neni nutnych hned 200k+, tam se hodi spis dlouhy rozvor, prostor, komfort, uzivatelska privetivost. Samozrejme i rozumna porce vykonu, ale nemusi to byt hned vysoke hodnoty. Sam mam Accorda Tourer s 2,2 turbodieselem se 140-150 k a 340-350 Nm. I bez snadneho chipovani to pro nase presuny pres Nemecko s plne nalozenym autem rychlosti 180-200 s prehledem staci. Jiste ze pokud ma auto treba ke 2t, musi mit tech koni pod kapotou umerne navic. Ten Acco nevazi az tak o moc vic nez zminena FRS.