Transaxle
Giulietta transaxle NEMÁ.
Transaxle je konstrukce, kterou automobilka Porsche převzala z automobilu Lidovka z brněnské Zbrojovky z 30. let 20. století a použila u modelů 924/944/928. Transaxle spočívá v motoru se spojkou podélně nad přední nápravou, pevné nosné rouře, spojující skříň spojky se skříní převodovky, která je uložena vzadu u zadní nápravy.
Giulietta má motor podélně nad přední nápravou, 3dílný spojovací hřídel s trojicí Hurdyho spojek a spojku v bloku s převodovkou u zadní nápravy. Žádný nosný díl mezi motorem a převodovkou u Giulietty, Alfetty, Alfy 90, Alfy 75 ano Zagata RZ/SZ není.
Bohužel u verze TD není dáno majiteli vychutnat si na svoji dobu skutečně fantastické jízdní vlastnosti dané konstrukcí přední lichoběžníkové nápravy na torzních tyčích a zadní nápravy De Dion, jako měli například majitelé 361 vyrobených kusů modelu Giulietta Turbodelta s přeplňovaným celohliníkovým zážehovým čtyřválcem 1962 ccm, maximálním výkonem 170 koní při 5200/min. a kr. momentem 283 Nm při 3500/min. , s nímž 1180 kg vážící Giulietta Turbodelta uměla zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,5 s.