Ahoj, tak se ti tu malinko rozepíšu :-)
Setrvačník:
Koupil jsem čtyřdílnou spojkovou sadu, kterou jsem si našel na netu za 8000kč. Byla tam nová lemela, přítlačák, lóžo a právě setrvačník, který po změření na váze má cca o 0,5kg méně.
Na motoru jsi to nepatrně poznal tím, že šel rychleji do otáček v nízkých a středních otáčkách. Ale nečekej z toho hned raketu ;-) rozdíl je minimální, co se hlučnosti týče, tak na tom se vůbec nic nezměnilo, vše zůstalo při starém, jen to prostě jede o něco málo lépe.
Chip:
Nejprve jsem to co má uvedeno v tabulkách, tedy 105kW a 322Nm, jelo to hezky...Octavie 2.0 TDI 103kW a 320Nm jela defakto stejně, některé kousky i hůř. Těch 105kW bohatě stačí na denní ježdění - díky krouťáku se zvedlo pohodlí v tom, že nemusíš tolik řadit. Avšak jak jsem s tím jezdil, tak jsem zaznamenal, že nad 4000ot/min auto ztrácí tah, tak mi to nedalo a bádal jsem na netu...psal jsem jak do francie, tak i do UK a dozvěděl jsem se, jak úžasný tento motor je :yes: pokud se o motor staráš, měl by ti vydržet 125kW s přehledem jen s chipem. No tak mi to nedalo a jel jsem do Berouna znovu a upravil mi software znovu.
Co se té úpravy na 105kW týče, auto si pokouřilo jen do 1700ot/min, než se pořádně roztočí "fén" ( turbo >:D ). A to samé platí i u softwaru co tam mám teď, je to udělané dobře :-) Já jsem s tou prací spokojen.
Těch 105kW za těch 5400kč určitě stojí za to, spotřeba byla stejná ;-)
Co se toho otevřeného filtru týče, jak jsi se mne ptal, tak ti mohu natočit zvuk jestli chceš, jak ze předu, abys slyšel změnu s tím filtrem a zezadu, kde mám laděnou koncovku :yes: