Ne - to FAKT říci NEchci (chci říci TO co jsem NAPSALA ;-)
NEtuším kolik jezdí "prémiových" či "neprémiových" vozů jejichž výroba skončila ... někdy na přelomu tisíciletí, ale náhodou znám (v česku) jednoho majitele Xantia Activa (myslím ročníku 99?) a vím že říkal, že někdy v 8mém (?) roce mu to "vyšlo" a odešly skorosoučasně čepy přední nápravy, vodní pumpa a ještě něco (prostě takové "normální" věci co sice u aut třeba po 200 t. km "odcházejí" - nicméně jemu odešly každý měsíc jedna - tak v tom 3tím, 4tém měsíci byl už FAKT NEsvůj) no a teď že už zase (roky) jen jezdí a Jezdí a JEZDÍ... :-)
..s tím že asi letos chce "dojezdit" a C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm si koupit ;-)
PS: Vidím že žijete v PŘEDSTAVÁCH (o autech) jako ostatně docela DOST lidí - znám na to VÝBORNOU "léčbu" - pár let si rok co rok kupovat "Gebrauchtwagenkatalog" (česky vycházely i OJETINY - osobně jsem tam přispěla do velmi precizního 13 stránkového textu/"přehledu" právě o Citroën C5 (minulé generace), s přesnými statistickými daty a přehledy co přesně u kterého vozu "zlobí" a zlobilo.
PPS: Víte jak jsem zmiňovala že současná C5 je dle /nejnáročnějších testů spolehlivosti/poruchovosti na sto tisíc kilometrů mírně NADprůměrná - a skončila mezi vozy audi A4 a A6? Tak Xantia je (byla) na tom se spolehlivostí LÉPE!!! BEZ legrace! :-)
V TÜV tabulkách se některé roky dokonce držela v PRVNÍ desítce (z ca 100 hodnocených automobilů ;-)
PPPS: Zvláštní jak se prodejnost často "míjí" s reálnou kvalitou a jak se představy často "míjí" s fakty, že? :-)