Ahoj pánové, díky za podporu, už jsem si myslel že "zlobí" auto jen mně :-) mám s těma senzorama ještě jiný problém, ale spíš vše ukazuje na senzor zpátečky. když zařadím zpátečku, tak mi při couvání občas bliknou zpětná světla a s tím i senzory. tipuji kontakt, ale dnes jsem se objednal na servis, takže mi to vymění. Kapota se mi zavřela pořádně vždy, jsem naučený to vždy ještě zkusit po dobouchnutí, zda drží, ale ta rána. Vždy mi je moc líto auta. Ale to mi také opraví. Psal jsem ještě o tom mírně nalomené podběhu, ale v servisu mne dnes vyvedli z omylu. To místo, co jsem si poškodil, je součástí "šusplechu" který chrání motor zespoda. Takže z taktických důvodů nechám výměnu až na jaro, při mém štěstí bych do jara poškodil pro změnu ten na druhé straně ;-\ Nemáme karty CCS, ale karty Benzina, takže (aniž by mi to vadilo) musím jezdit na Benzinu. Tankuji Vervu Diesel, a nemohu si stěžovat, auto běží krásně sametově. A ceny jsou také ok, mám už vytipované pumpy, kam jet a kam ne. A tak i voda do ostřikovačů mne čeká tady. Zásadně beru tu s označením - 30, případně vyšší (pokud kupuji směs při velkých mrazech, beru hlavně tu co ve stojanu nezmrzla. už se mi stalo, že jsem přišel ke stojanu, a směs do -20 bylo ok, a do -30 byla zmrzlá >:D ). A i při teplotě -15 mi vše funguje, větší mrazy jsou samozřejmě výjimka, a hlavně jde o ranní teploty (reklama na C-Elysee je pěkná, ale C4 je větší ). V létě byla spotřeba 4.5 - 5.5 podle stylu jízdy, sedělo mi to jak podle výpočtu, tak podle počítače. Teď je spotřeba 5.6 - 6.2 (dálníce, 140 km/h při -10 je cca 6.6 - 7.0), a je vyšší úměrně s teplotou co klesá pod nulu. A samozřejmě také část podílu mají zimní kola, nemohl jsem si vybrat co jsem chtěl, ale jen z omezeného výčtu, a ty moje jsou dobré relativně ve všem (sice ne papírově, ale dle zkušeností za cca 20.000 km), jen ne ve spotřebě. Jsem zvědavý na jaro, až bude teplo, a vrátím letní kola. Po servisu napíšu nové poznatky, jsem zvědavý hlavně na tu převodovku, to drnčení mne fakt štve. Pěkný den