Ahoj a díky. Taky jsem ho sledoval od prvních informací a měl jsem strach, že to bude, jak píšeš, předražený retro. Na jednu stranu je dobrý, že se FIAT vydal jinou cestou, na stranu druhou je nižší cena znát. Novýho brouka neznám tak, jak MINI (Beetle se mi opravdu líbí až od poslední modernizace), takže ho soudit nemohu. Co třeba oproti 500 má brouk i MINI jsou bezrámová okna u dveří, do 500 nedávají startování tlačítkem nebo bezklíčové ovládání (to snad jen do Abarthu), provedení části plastů je u miniho taky lepší (a to jsem měl ještě ten starší typ). Takže ten cenový rozdíl tam trochu znát je. Tím rozhodně nechci F500 kritizovat, když by mě šlo o všechny ty super moderní vychytávky jako parkovací kamera, hlídání jízdních pruhů, sklápění zrcátek atd., za podobný peníze jako F500 si můžu koupit kiju, hjundaj, škodovku a podobně. S čímž počítám, až budu potřebovat velký auto, přeci jen mám technický vymoženosti rád :-) Brouk, MINI i pětistovka jsou auta hlavně pro radost (i když pravděpodobně většina uživatelů zde na MACZ má auto pro radost, ať už jakýkoliv, že? :-) (i proto hodnotím všechna auta desítkou, ať je to trabant, favouš, báwo, audina, oktávka z různých let - i když vím, že některý typy aut bych si v životě nekoupil :-)), takže ho rozhodně z hlavy nepouštěj!