Zdravim, tak priestorom 90-tky som bol pravdupovediac trochu sklamany. Pajero a hlavne Patrol je na tom lepsie., no LC ma vyhody uplne inde :-)
Kamarat ma T3 na Pajeru. Je to "special" podvozok+motor+prevodovka z V20 a na to karoseria L040 (kompletne zrepasovane - 1,5 roka roboty). Doma vyrobeny pevnostny naraznik + navijak do toho. Uz ostala iba vymena napravy - zadok nema uzavierku. Je to cisto len na jazdu lesom a polovacky, cize T3 chcel do nasich podmienok - tazka poda a casto hnusne bahno. Na piesok sa asi nikdy nedostanu a na cestach taktiez stravia len par metrov. Druhy kamarat ma uz tretie V20 long. Na predchadzajucom mal Hankook RT01, na to ze su to MT tak na ceste super, no v terene ich ani poriadne nevyskusal. Auto islo do sveta a prislo nove a teraz riesi zase nakup pneu. RT01 je uz problem zohnat, nukaju RT03 no to ma podla mna trochu blizsie k AT. No za rovnaku cenu su BF Goodrich Mud Terrain. Hoci on s tym do terenu pojde len raz za 100 rokov, pre neho by boli AT optimum, no neda si povedat. Nemas skusenosti s RT 03 vs. BF MT?