Hodnotit podle prouchy 2 aut příp. JPP kvalitu je blbost a věřím, že kia celkově bude mít taky dost poruch ostatně jako každá jiná automobilka, která vyrábí ročně statisíce aut. Ty možná znáš více lidí, kterým se pokazila kia, já zase znám více lidí, kteří mají problémy s ostatními značkami včetně škody a VW (a to vcelku podrobně - ono taky záleží co se pokazí - je rozdíl, když jsi v servise kvůli prasklé bederní opěrce v sedadle nebo kvůli "vyběhnutému" motoru) - proto jsem taky psal, že dnes je to spíše o štěstí na kus. (ale celkově jsou mé i tvé počty jen mizivé promile na to, aby se z toho daly dělat závěry)
Jinak nechápej to tak, že chci založit nějaký flame, to nebylo účelem a je mi úplně jedno jaký máš názor, je to tvoje právo jen by se to více hodilo k nějakému redakčnímu testu a ne tady.
pozn: "auta" segmentu B a menšího ani nepovažuji za auta (mají malou užitnou hodnotu, nízký komfort - proti tomu vysokou cenu a s kvalitou je to u nich horší, než u modelů vyšších tříd, to platí všeobecně u všech značek)
Závěrem: nejsem žádný VW fil ani kia fil apod. (ikdyž to tak možná níže vyzní) a nevlastním akcie těchto společností, takže mi je jedno kdo jak je v "kurzu", beru to selským rozumem tak, že pokud budu chtít auto do 500 tis. tak radši půjdu do korejce, který bude luxusně vybavený s velkou zárukou a spolehlivým motorem než škodovku, kde za 500 nedostanu ani multifunkční volant a o motor TSI se budu bát, že se mi vysype "za vraty"(řeším auto na duben a díval jsem se mimo jiné i na ceníky škodovky), ale věřím, že spousta lidí to bude vidět opačně jako ty a bude se chlácholit kvalitou. Každopádně kdybych měl na auto meloun či více, tak nebudu uvažovat ani o jedné ze zmíněných značek...(vždy je to o penězích)
Ještě bych se chtěl omluvit autorovi této recenze, že se to tu tak zbytečně "rozhořelo" a že jsme narušili onu příjemnou atmosféru.