No, ono to seje. Neseje jen ve vzácných případech, jednou za čas. Snažím se přijít na to za jakých podmínek a nejsem asi sám :-) Jinak je to samozřejmě každopádně důvod ke zlepšení, důvod k vyhození auta to není.
Kapacita baterií: to je na delší povídání. Baterie (NiMh) jsou využívány cca od 20% - 100%. jejich dobíjecí/vybíjecí cykly jsou dost složitě řízeny počítačem, těch charakteristik tam bude asi celá řada v závislostech na zatížení vozu, teplotě, atd.. Já osobně jsem nezaznamenal žádný rozdíl při jízdě v +25 a -6 .
S poznámkou o snižování kapacity baterií souhlasím, to je fyzika a chemie. Viz příspěvek FISHkaa níže. Otázkou je za jak dlouho, připomínám, že záruka na hybridní soustrojí je 5 let. Ovšem nikdo nikde nepíše o kapacitě baterie :-)