Děkuji. :-)
Vrže konkrétně palubní deska. Asi o 50% jsem to zlepšil tím, že jsem mezi sklo a desku narval filcové proužky. Tím je víc v napětí a v letních měsících nevrže vůbec. Pod 20° teploty povrzává, ale jen na nerovnostech. Je na to svolávací bulletin, při kterém palubku sundají a dají jiné úchyty. Někdy ani to nepomohlo a muselo se to vypolstrovat individuálně zevnitř. Na vlastní náklady to řešit nebudu. Technik z Lexusu mi potvrdil, že jejich vůz vrže taky. Je to problém GS modelů prý do faceliftu v roce 2007.
Spotřeba je daná přímým vstřikem, variabilním časováním sacích i výfukových ventilů, elektronickou škrtící klapkou, převodovkou, ale hlavně stylem jízdy. U benzínky jsem potkal kolegu s tímto modelem, který si stěžoval, že se nedostane pod 14. Vzápětí mě, ale předjel na dálnici první kosmickou :-)