Jo viděl jsem interiér této Mazdy, několikrát sem se s ní svezl. Už je to tedy pár let. Interiér je především jednoduchý, jako u většiny japonců té doby. Přístrojovka je prakticky z jednoho kusu plastu, takže tam nemá ani co vrzat. I když na takový Golf třetí generace interiér neměl ani omylem. Ten v interiéru prakticky nastavil měřítka, co se týče uspořádání a architektury, která přetrvává do dnes.
S Favoritem bych auto nesrovnával, stálo čtvrtinu toho co tahle mazda. A když vezmu podmínky, za jakých vznikal...tak to bylo velmi podařené auto.
A zavěšení tvé zadní nápravy je sice nezávislé, ale ne víceprvkové, ale jedná se o klasický McPherson pro zadní nápravu. Protože horní uchycení je zajištěno vzpěrou tlumiče s pružinou. Víceprvkové zavěšení má nejméně čtyři prvky. U tebe jsou jen tři, dvě příčná ramena, jedno podélné plus vzpěra.